Fattat!

Jupp!
Nu har man fattat hur bloglovin funkar. Har bloggat i år, ( på olika bloggar ) men aldrig vetat vad bloglovin varit.
Typiskt blondin tycker jag ;)
Men idag har man shoppat, höh. Inte mycket. Typ, ända intressanta var väl pennskrin. Och det var inte ens intressant. Resten var mat , fast, vi var och hämtade ett paket i en affär. Och det var mina kläder. Puss på dem alltså! Kanske ni får se min älskade tröja som jag skickade efter.
Har tänkt på skolan, fyfan. Jag vill VERKLIGEN inte börja! Tänk att det finns några som vill börja...
Efter shoppingen eller handligen kanske man borde säga denna gång. Iaf, efter så satt man vid datorn.
Haha, en kompis till mig på msn och jag dampade på habbo. Vi skaffade mamma och massa skit.
Det finns MASSOR som ÄLSKAR kissie.se , och MASSOR som HATAR kissie.se.
Vad gör du?
Själv HATAR jag kissie.se :p
Men ta inte illa upp.
Blir ingen bild på tröjan, kunde inte kopiera -.-'
Men en bild på mina katter kommer här! ♥
COPYRIGHT! KOPIERAR DU, POLISANMÄLER JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0