Fest = Bakfull.

Hej igen mina älskade bloggläsare! ;)
Idag har man chillat, som vanligt. Har badat i sjön också, det var faktist varmt.
Just nu sitter man och tittar på Graven. En deckar serie tror ja.
Idag har Ricke, Uffe och pappa druckigt öl och lite grogg.
Så eh, lite fulla är iaf Ricke och pappa. Fast mest är pappa...
Jag har faktist aldrig sett pappa full.
När jag och mamma hade skjussat( STAVNING? ) bort pappa, Ricke och Uffe så åkte vi iväg och tog in hästarna.
Och de kom som vanligt springandes till oss, för att få mat ;)
Ricke, Uffe och pappa skulle på en fest som är inte så långt härifrån.
Så de kommer nog hem ganska sent inatt. :D
Men nu ska jag fortsätta titta på Graven, sen tror jag att jag ska logga in på gSm.
Hejdå!
//Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0