Har glömt, typ allt!

Ja, som rubriken säger, jag har glömt att blogga. Och då har jag glömt vad jag har gjort, askul. ":)"
Men ska försöka berätta.
Allt detta hände då inte på samma dag!
Jag har varit på bio, på " Trollkarlens lärling. " före filmen så åt vi på McDonalds. Sedan när filmen var slut så köpte vi hem mat från McDonalds hem till mamma.
Sedan så typ, tittade jag på lite tv och spelade data.
Idag tills i går så sov jag över med min kompis Thea, och igår så var vi med min andra kompis. ( Alltså var vi fyra st. )
Och vi badade och hade kul! :D
Sen idag, så var jag ju med Thea, sen när hon åkte hem så loggade jag in på bdb, habbo och nu gsm.
Har OTROLIGT tråkigt nu alltså, fast jag ska logga in på facebook och spela lite spel tror jag,
CYAAAA!
// Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0