I ♥ PIZZA

Idag har man vaknat upp av att min mamma väcker mig, för min kompis ringer. Hatar när sådant händer, de ringer så tidigt också!
Men jag klädde på mig snabbt och åt frukost.
Min kompis ringde 11, (TIDIGT) men jag frågade när mamma pappa & västervikarna gick upp.
De gick upp 9. Omg, såååå tidigt! ( Tycker jag då ).
Men idag har man gjort, ingenting faktist.
Har slappat , tittat på film och tittat på " De Okända ".
Sen nu har vi ju käkat pizza! otroligt gott som vanligt.
Haha, det är alltid gott. ^^
Igår glodde jag lite på Fiki.se också, glömde skriva det. ( Tror ja ? ) x)
Heter det ens Fiki? Vet inte.
Men senare blir det väl film med resten. Men jag och min bror ska göra en sida.
Men om han kommer hem någongång .... Han är så seg. -.-
Han har varit i stan med kompisarna. Jag ville med, men jag fick inte för honom.
Hans lillasyster väntar ju på han här :<
Om några undrar, så är jag 15 och han är 16.
Amagad, märke nu också att det är TVÅ veckor kvar tills skolan börjar.
FYFAN!
//Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0