Inte mycket.

Hejsan igen! ♥
Igår kom resten av Västervikarna när jag satt vid datorn ...
Så dem var här ungefär en timme utan att jag hann märka dem.
Fast sen hör jag att mamma pratar? Det fattar inte jag då, för jag och mamma var ju ensamma hemma.
Sen går jag ut och tittar, då står ju EVA , UFFE & SIMBA där ute. ( Simba är deras hund ).
Haha >.<
Men som rubriken lyder, inte mycket. Alltså inte mycket aktiv att uppdatera bloggen för att de är här då.
Meen, iaf.. Igår på kvällen var man nere vid sjön och badade! Med dansken .... x)
Me, sedan när vi hade badat klart så satt våra föreldrar och rökte VATTENPIPA.
Smaken var jordgubb, och jag blev avis! Och jag frågade om jag fick smaka, och de sa jag.
Men det var inget nikotin i eller något. Men när jag provade så satte jag i halsen och började hosta.
Höhö ^^
Men nu passar jag på att blogga för Eva är ute med Simba, och Uffe åkte fyrhjuling någonstanns med pappa.
Idag känner jag att jag inte kan stava så bra. SEN har jag ont i magen ;/
Puss och kram.
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0