Kamera?

Hej igen ♥.♥
Igår så lade mamma in bilder från hennes kamera, som var rosa(?) det visste inte jag..
Men iaf, mamma tog ett kort och jefflar vad bra bild det blev!
Så jag frågade mamma om jag kunde "få" en sådan, då sa hon kanske. Woohuu, vad glad jag blev! :)
Så kanske får en kamera någongång. Men kanske inte just rosa. Blå skulle jag vilja ha, eller svart. Om det skulle finnas.
Sen för någon timme sen så kom mamma med posten(posten kommer 10, men kunde inte ta posten då för jag sov... sen så glömde mamma ge mig det.)
Och gissa vad som kom med posten?!
Jo, mitt New Super Mario Bros ♥ Till Nintendo DS.
Det kom inte av en slump, jag hade då skickat efter det.
Just nu sitter jag och spelar Mario då, och är inne på stallet.se/gosupermodel.
Fråga inte hur jag hinner med att vara inne på båda. C:
Ska nog dra mig tillbaka till Mario/Stallet/gsm :D
Hejdå igen.
// Felicia.

Kommentarer
Postat av: Soofia ;>

Hejsan :] Fiiin, fiin blogg <3



//Kramar ;)

2010-08-10 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0