MÖSS!!

Tjena igen bloggen.
Idag har man varit i skolan som vanligt då, nu när sommarlovet är slut.. </3
Men iaf, dagen var aaaaaaaaaaaas lång!
Men typ vid 2 så säger Linnea(fröken) att jag är ledig???
Blev as nyfiken, och Linnea sa att mamma sa att jag skulle vara ledig i morgon!
Jag bah; wtf?
SÅ jag var då as nyfiken tills jag kom hem.
När jag kom hem så frågade jag, och då ska jag få MÖÖSS!!!
Som jag alltid ha viljat haft! ♥
Alltså tammöss, inga jeffla bonnmöss.(stavning?)
Blir två honor, tror de ska heta Emma och Maja :D
Det är två väldigt fina namn, så det blir nog det.
Längtar jätte mycket tills i morgon. oooh, kan det inte vara tisdag?!
Just nu bloggar jag då, men före det så var jag inne på gsm.
Ska nog logga in på stallet.se också och titta mejlen.
Hade tänkt skriva upp vad jag heter på siderna.
GosuperModel - Feliciaah' (Ny modell;D)
Stallet.se - Skojsihh
BilddagBoken - FinFinaFirre
något mer?
tja, kommentera isåfall.
Ska nog spela ps3 nu,
TJADÅ!
//////// Fille. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0