Nu är de borta!

Ja, nu har Ricke och Uffe dragit härifrån.
Kommer sakna dem, känner jag.
Men Uffe tror jag kommer upp igen.
Senare blire väl pizza igen. Mmmmm! Och jag ska ta KebabPizza som vanligt.
Igår kväll var ju Uffe, Ricke och pappa på fest. De kom hem halv 11, för pappa vart så jobbig. ( Han var ju så full. )
Så när de kom hem så gapskratta jag, det blev aldrig en riktig fest!
Igår kväll när de hade kommit hem så tittade vi på första Fredan Den 13:de och den var INTE läskig!
Mamma sa att den var läskigare förr.
Men, det regnade på filmen och det såg ut som att någon kastade ut en hink på bilarna x)
För först var det vatten där, sedan plöstligt vatten där!
Sen kom vattnet där det var först, sedan på andra stället igen.
Det var lite oproffsigt. Orkade inte blogga förut, så det blev nu istället.
Men, nu sitter jag endast vid gSm och mejlar. Är så jääävla hungrig!
Får snart spelet.
Men , annars var det inget.
Hejdå!
//Felicia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0