Skolan..

Tjena Mitt Bena!
Idag har man vart med Miranda, as kul.
Har badat med henne idag, i sjön alltså.
Senare ska man duscha, för skolan i morgon då.
FYFAN!
Jag vill inte börja skolan :/
Ångrar hela sommarlovet nu, när det är slut.
Har suttit INNE, vid datorn hela jäävla sommarlovet!
Dumma mig alltså, ja visst. Jag har badat väldigt mycket också.
Men typ, SOLAT det sa jag att jag skulle göra. Jag skulle bli lite brunare...
Men det blev jag inte... haha, men jag kan liksom skratta lite åt det nu.. xD
Nu sitter jag och chattar med Elin. GUDEN. Haha, hon kallar dig det. ;)
Och nej jag är inte 14-15, som jag sa.
Jag tänkte as fel XD
Jag är 10 år, och fyller i november.
Sen har jag en bror som är 13, okokokokok??
Bra.
Men puss, cya.
//Felicia. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0