torsdagen den tolfte augusti.

tjo.
Idag har man suttit vid datorn som vanligt...
Men fick ha i lusmedel i håret, för kliad som faan.
Har astråkigt nu, men fick precis höra att Uffe och Ricke kommer idag eller imorn.
Då får man ju lite roligare. Ska snart logga in på habbo med min kompis, vet inte varför hon vill.
Hon är asglad nu bara för att hon har blevit vip, men jag är inte direkt avundsjuk. Haha, pallar inte vara det.
Ibland är det typ bara noobs som är vip. Som typ har motto "heeej, jag är vip."
haha, så jäevla noobigt.
Men jag är glad att det finns noobs på habbo, för då har man några att bråka med ;)!
Duschade efter behandlingen av löss. Fick ha det i håret i en halvtimme , omg luktar lakrits av det. Det är OTROLIGT ÄCKLIGT. Lakrits SUUUCK! ♥
Men ska dra nu, puss och kram skummbanan.
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0