Västervik ♥

Denna vecka blir "Västervik veckan" för kompisar från Västervik kommer denna veckan.
Så kommer nog inte uppdatera bloggen så mycket.
Men nu har man ätit pizza, och två av västervikarna har kommit.
Kan man säga västervikarna? Aja, nu gör jag det.
Tipsa andra om bloggen, så jag har någon som läser, annars är det onödigt att skriva ♥
Om någon undrar varför min blogg heter mjausejergodiset så fick jag i tankarna att såhär;
Jag ääälskar katter, och dem säger MJAU. Och godis är så gått, sen så kan man inte skriva "säger" för det är med ä i. Så det blev - mjausejergodiset.
Och jag blev nöjd med namnet (:
Väldigt mycket upptadering idag nu på kvällen, x)
Fortsätt och läs bloggen mina sköna små läsare ♥
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0