50 år, och full!

Igår var man på 50 års fest!
Hehe, det var riktigt kul, för det var många fyllogubbar där.
Och en av dem var pappa. Det var lite mindre kul...
Jag var där med Albin Alice och Axel. Hade inte Alice smsat mig så skulle jag inte ens åkt dit.
Jag cyklade dit, känner mig stolt. (a)
Idag var man med Thea b då, vi har gjort ett rollspel på gsm som vi är aktiva i.
Jag heter Felicia där och hon heter Patricia.
Nu sitter man vid gsm då, som vanligt.
Pappa har varit bakis hela dagen.
Han fick sova ute på altan igårnatt så spyr på på fönstret.
- Trodde jag skulle dö då.
I morgon ska Thea b och jag vara. Det har vi bestämt. Utan att fråga föreldrarna... :3
Bdb har jag loggat in på nu också och Elin mobbar mig. Hon den jäveln...
Hehe, men nu ska jag dra, cya.
// Felicia.♥.♥.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0