FRÅGOR & SVAR!

haha, hej bloggen.
Idag har jag inget blogg humör, vet inte varför.
Idag har man varit i skolan då, till 3...
palla skolan alltså. *ledsen min*
Meeen, man får stå ut!
Iaf, efter skolan så loggade jag in på datorn. OFC!
Medans jag gjorde läxan. Palla Svarta Handsken ! D:
Så jeffla tråk.
hihihi, men men, nu är man själv tills ikväll!
Eller, Thobbe är ju hemma. Den jefla skithögen. ♥
Hehe, men ikväll är det ju TALANG !!!!!!!
Omg, måste jag se sen.
Idag har inte hänt något speciellt mer..
Eller, det andra var inte heller så speciellt men.
Har tråkigt, så ska göra lite frågor och svar tänkte jag. x)

Nämn något som gjorde dig glad igår:

- Christian skämtade. hehe, han är bäst på det.

Vad gjorde du kl 08 imorse:

-Ville såklart sova, men jag väntade på bussen.

Vad gjorde du för 15 min sedan:

-Gjorde läxan.

Det senaste någon sa till dig:

-Felicia, jag åker nu. PUSS! 

Vad har du druckit idag:

-Vatten, senare ska jag nog tjuva lite öl av pappa. *happy face*

Vad var det senaste du åt:

-Tacos.

Vad var det senaste du köpte:

-Tuggummi.

Vad är det för färg på din ytterdörr:

-Vit ? 

Vad har du för väder hos dig nu?

-ganska mycket sol faktist! blåser väl till ibland menmen..

Godaste glassmaken:

-Choooklaaad. mmmmmmmm... Eller jordgubb ! ♥

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

-kanske... vet inte.

Sover du tungt:

-Ja, tror jag. x)

Drömmer du mardrömmar:

-Ibland, ofc. Vem gör inte?

Trivs du med din skola:

-Ja, men det är tråkigt . men annars gillar jag skolan.

Favoritklädsel:

-Mjukisbyxor, t-shirt och en huvtröja över. puss på den klädseln ! 

Favoritlåt just nu:

- Someday - Flipsyde loveloveloveloveloove... den är awesome!Can't be tamed.

Vad ser du om du tittar till höger:

-En bur, och två par möss.

Vad gör dig glad just nu:

-Mina vänner, familj och djuren mina.

Vad ska du göra härnäst:

-Svara på resten av frågerna.

Höger eller vänsterhänt:

-Höger. ofc.

Humör just nu:

-tråkig & awesome som vanligt. ♥

Favoritgodis:

-Choklad. (aa)

Kläder just nu:

-Ett par jeans typ. En tunika. det är snyyyyyyyyyyyyyyyggt.

Hur många kuddar sover du med:

-En... :'(

Spelar du något instrument:

- Eh, har "typ" spelat gitarr..

Morgon eller nattmänniska:

-Nattmänniska! OOOOOOOOFC!!!

Är du kittlig:

-Ehhh, näää... :$$$

Snarkar du:

-Nej. hur kunde du fråga något sånt ?!

Stjärntecken: 

-SKORPION.

Längtar du mest efter just nu: 

-Dennis och Kim ♥



Bye.

// fille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0