Miranda

I helgen hare bara varit Miranda, vi har haft jätte kul. ;)
Vi har varit med mössen, sovit , gjorde läxan, m.m.
Idag åkte hon hem vid 4a , fast hon skulle hem vid 5....
Vet inte varför hon skulle hem så fort.
Idag bakade jag och Miranda muffins, choklad muffins.
Jag och Miranda skulle egentligen ha åkt och mött Thea och Thea.
Men Miranda åkte ju hem så det blev bara jag och Thea x2.
Imorgon blir det skola igen då.
Har precis läst min frökens blogg, hehe.
När Miranda åkt hem, och jag hade "varit" med Thea x2 så åkte jag och mamma till skogen och plockade lite kantareller. Det blev inte jätte mycket, men det blev något iaf !
Det blir nog MYCKET mer senare i höst.
Senare ska jag duscha, känner att jag är svett..
Nu ska man väl spela wow.
Senare blir det nog gsm.
PUSS!
// Fille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0