Olyckshjulet?

Imorse så låg Emma & Maja och sov när jag skulle till skolan.
De gillar huset de har fått, eller snarare, de älskar det!
De ligger alltid i det. Det är nog skönt. *Smile*
Men efter skolan så var jag med Fannie, hon följde mig hem efter skolan.
Och hon har råttor, och hon har ett sånt "springhjul" som de ska springa i.
Men hennes bara sov i det, så jag får låna det.
Haha, det är en av mössen som springer hela tiden i det typ. :)
Fast det är typ lite olyckshjul...
För första gången hon provade att springa, så hade det fastnat i buren.
Så ja fick fixa det.
Så hon sprang en stund, sedan så åkte hon nästan in i väggen på buren. </3
Men sen hände det inte mer, hon fick tillslut kläm på det.
Innan jag började blogga så var jag inne på gSm.
Det är ganska tråkigt just nu, men ska nog vara med flickan som är vaken snart.
Just nu så äter flickan(musen..xd).
Men tjarå ! ♥
// Mus-Tjejen.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0